fredag-lördag

Igår var det fredag och jag drog till skolan och hade redovisning för min lärare om min praktikplats. Sen åkte jag till stan och mötte Anna. Vi drog direkt till rållis och la oss där vid vattnet på kräset och sola ett tag, innan Melinda kom. Låg och lyssna på musik snacka och hade kräs krig, så klart är alla i mot mig so vanligt =)
Efter de gick jag upp till pappas jobb och syrran och jag tog bilen till en viss person och höll på med överasskningen=) Sen åkte vi hem runt kvällen, och syrran skulle testa om sina bromsar på bilen fungerade, lovar det funkar jag flög fram i typ rutan och syrran sluta aldrig garva, lovar pk aldrig bil med henne man DÖR!

Idag är det iaf lördag och denna dag är full smackad, håller på att fixa med en massa saker sen ska jag städa mitt rum som är en BOMB, och sen tar vi bilen till mamma kommer få tusen skador innnan jag är framme. Sen gör vi oss i ordning och vid 6 tiden går båten ska ju fira mammas 50 års dag! Så ska äta middag på båten och fira den gammla typen=)

*Sen hoppas jag på att Anna möter mig när båten kommer in igen!
Nu måste jag fixa med allt har hur mycket som helst att göra Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0