Jag älskar dig!


Anna vet inte var jag ska börja? Har alltid känt dig i alla mina år du har alltid varit den som jag var med på Tynningö varje sommar. När vi bada vi flyttbryggan vid oss, maren, alla ggr vi tältat du har funnits där sen barndommen tills NU idag! Vi har bråkat som faaan och inte haft kontakt på länge och nästan så att vi inte skulle umgås något mer och att allt var förstört:O Men sen togs kontakten upp igen med dig och vi kom närmare varandra igen. Det har hänt mycket på några år. Men just idag är det du och jag! Mina helger består av att vara med dig. Bor typ hos dig på helger, vi får bara mer och mer minnen tillsammans. Och just idag kan jag vara stolt över att kalla dig BÄSTAVÄN! Vi har gått igenom så mycket tillsammans och det har vi lärt oss mycket av! Hoppas att vi kommer hålla livet ut för vi har sjukt roligt tillsammans! Alla våra helger nu på sista tiden är underbara med dig. Okej om vi inte allid tycker lika men vi håller ihop idag och jag vill aldrig förlora dig igen! Det bara är så att Anna och Becca hör ihop ingen som kan ändra på! Glöm aldrig våra år tillsammans det vi gått igenom alla kvällar allt vi har hunnit med på 17 år! Om vi bara kommer ihåg det kan inget stoppa oss!

Jag älskar dig BÄSTAVÄN!
Glöm aldrig det.
<3

//Rebecca Sundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0