Kunde inte sova:O

Kunde inte sova längre än typ halv 8 idag. Solen lyste in i mitt rum och det var skit varmt:O Gick istället ner till soffan och kolla på TV hade inget bättre för mig. Nu väntar jag ett par timmar och om solen håller i sig blir de till att lägga sig på altanen eller bryggan och sola ett tag:) Snacka också med Marcus i morske, han skulle till jobbet och satt i bilen och ringde mig och snacak skit ett tag! Blir väl till att träffa filuren under veckan någon dag!
Nu ska jag gå ner och göra en stor kopp TE<3  (Marcus på bilden då)

På fredag är det midsommar och det ska firas med anna och angelicia ute på Tynningö! Som förra året men detta år tillbringar jag den med bästavän Anna. Kommer bli galet kul assså! Hoppas på att det blir strålande sol under helgen då, så att det verkligen känns som midsommar! // Becca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0