Godmorgon!

Godmorgon det är sol ute =) Fett skönt och vakna upp och de lyser i hela rummet av solljuset. Min pappa kom upp kl 7 och skaka om hela mig och börjar med att han står i köket och skriker på alla vi som ligger på övervåningen och frågar om vi e vakna. Börjar iaf 11.00-11.50 idag skönt. Ska snacka med min handledare i skolan efter och sejn åka hem och börja skriva på mitt arbete. Snart helg igen och de känns så skönt dagarna bara flygger förbi och snart kommer sommaren ikapp oss med snabba steg.

Planer för sommaren:
-tälta med tjejerna
-spanien med kompisar
-söka sommar jobb(snart)
-sola och bada
-galna fester med dom bästa
-segla kanske
-hitta på nått med familjen
-sen bara njuta av sommaren faaan vad jag längtar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0