Hemma

Nu har jag kollat igenom min läxa och läst några sidor i min bok, vad duktig jag är! Fick sms av anna att hon ville att jag skulle möta henne kl tre så kanske ska in och möta henne då, så kanske kommer vara med henne till kl 7 då hon ska hem till anders. Men skulle träffa carro med men hon sover ju som vanligt=) vet inte vad jag ska göra ikväll ännu men ska vara med kompisar antingen fest eller bara umgås. Sen på natten åker jag hem till mamma om jag orkar annars sover jag hos någon.

Imorgon kl 4-5 kommmer lite folk hem till mig så ska vi göra oss iordning till lokalfesten som vi ska på senare. chillkrökar hemma hos mig sen drar vi och partar som vanligt! Sen sover vissa hos mig =)

Men nu ska jag platta håret och börja sminka mig och se om carro kan vakna. FÅR SMS BOMBA henne hon får damp då så de blir perfekt.
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0