Kommit hem från kryssning

Ja som sagt i måndags blev det bestämt att jag skulle på kryssning med anders, melinda och mange. Så var bara att packa väska hoppa in i duschen och börja göra mig iordning. Drog sen till mamma för att hjälpa henne att handla sen hem till henne bytte om och drog sen in till slussen för att möta melinda. Käka inne där sen mötte vi upp anders och de och tog en taxi tll gärdet där båten gick ifrån. När ci kom till båten tog vi de lungt och vänta till taxfree öppna, så skicka vi upp killarna för att köpa dricka till oss och så att vi kunde göra oss i ordning. Ja och melinda dela på ett flak cider faaan vad vi e grymma fick i oss mer  dricka en vad jag kunde tro. Sen drog vi till våra grannar och bekanta oss med de min kompis ashgan var på samma båt och vår granne så var med de ett tag sen blev de att dra upp till kareoken så sjöng vi och träffa en massa nya kompisar och drack mer:D Sen drog vi mest runt på båten och hitta en massa nya kompisar hela tiden tror seriöst att vi hälsa på hela båten haha. Sen drog vi upp till discot och dansa där tills de stängde i stort sätt med våra nya kompisar var sjukt kul asså. Sen körde jag drick race med en kille där och jag vann båda gångerna så fick nya drinkar. Sen råka melinda tappa bort sina kläder också hahah sååå kul. Tror vi kom hem vid 07 tiden på morgonen var av anders och de hade deckat 02 hahah tunnisar asså. Nästa morgon skulle vi inte dricka nått för vi var rätt slitna men de ändrade sig väldigt fort träffa folk som vi hälsa på igår när vi var lite för fulla så satte oss med de och börja dricka igen.

Sen var de bara hem till min mamma för att fira min syster som fyllde 20 år igår. Jag var skit trött och sliten hahh och min familj trodde jag var full men jag var bara galet trött haha. Min syrra fick en utgång med mig och några till idag på krogen. Hon blev super nöjd. Så nu tar ja bara de lungt och laddar för ikväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0