Kryssning idag=)


Vakna för ett tag sen av att mobilen ringde som faaan, var först min mamma sen anders som ville att jag och melinda skulle med på kryssningen idag. så ska på kryssning nu om ett par timmar båten går kl 19.00 och kommer hem imorgon igen på eftermiddagen då blir de bara hem för att fira min syrra som fyller 20 år grattis på henne. Aja men ikväll ska det bli en galen nice kväll så kommer det bilder imorgon och uppdatering då med. Faaaan vad jag älskar mitt liv asså bara en massa sköna människor ruint omkring mig och har världens bästa föräldrar och familj I LIKE<3
Ajaj måste göra mig iordning nu ha en bra måndag för min måndag kommer att vara sååå grym!
//Becca

Kommentarer
Postat av: Erika Pantzar

Nice med kryssning ju ;) ^^

2010-03-01 @ 16:50:37
URL: http://dudekissmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0