Lyckad fest igår<3

Min dag igår börja med att jag gjorde mig iordning och lyssna på musik. Gick också ner och handla mat till pastasalladen som vi skulle äta på kvällen. Sen var de bara att dra hem efter att ja hade handlat och höra runt med alla när de skulle komma till mig. Anna,carro och kennet kom till mig vid 4a tiden så vi satt mest och snacka och lyssna på musik i väntan på att de andra skulle komma. De andra kom vid 6 tiden så då käka vi direkt och tog ett glas och gjorde oss klara för kvällens utgång. Drog från mig efter 8a tiden och mötte annas kompis linnea i slussen, sen drog vi till gärdet där festen var. Våra kvälle var skit bra träffa en massa människor vi kännde och vissa nya också. Tim & Mackan fick varsin rosa krona av oss som de gick med hela kvällen. Dunka musik, drack och hade en super trevlig kväll.

Mer vet jag inte vad jag ska säga än att deras fest blev lyckad som vanligt och alla hade kul:) Juste jag,melinda och råbban ska ta hål i tungan snart hahah kommer aldrig våga fett ont assså! :O

Nu har ja nyss gått upp vakna av värsta hostan så städa och diska och gjorde med en kopp te.
Idag blir de till att ta de lungt<3

Bilder sen igår kommer när Linnea laddar upp de på datan!

Kommentarer
Postat av: LANJAFAN - www.lanjas.blogg.se

bilderna är på face nu :)

2010-03-21 @ 20:54:38
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0