Måndag :D

Helgen är över och skolan igen. Denna helg har jag varit med anna har bott hos henne i 2 dagar och festa både fredag och lördag det var nice. Fast i lördags kom melinda och carro och joina oss var fest hos goscha i hans nya lägenhet. Sen sov vi hemma hos anna alla 4a fick dela på en 90 säng ja och anna och melinda och carro på en 80 säng heheh trångt men mysigt haha:D Sen i söndags hämta min syrra mig i bilen i gustavsbergs centrum så vi handlade mat och red bull sen drog vi till färjan och lyssna på musik där. Sen var de bara söndags mys hemma film och data. Nu e de måndag igen och jag ska till mamma efter skolan det är hennes vecka. Hihih och jag har kommit på efter mycket om och men att jag vill ta hål i tungan nu. Så blir när jag får pengar alla tror inte att ja kommer våga de, men de ska få se vilken modig tjej jag e hehe. Min pappa kommer bara döda mig men de e lungt jag e 18 :D
//Becca

Kommentarer
Postat av: bonus morsan

Ingen kommer döda dej skratt, men kom inte och klaga när du får infektion i såret du som ofta har förkylning och ont halsen+ plus att man förstör emaljen på tänderna. Det är av omtanke han inte tycker du ska göra det.Och jag med. Men du gör som du vill kram kram. ps hoppas bara vi hör vad du säger sedan hihi

2010-03-15 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0