Skolan

SKOLAN/PLUGG:
Vakna vid halv 7 idag och gick upp och gjorde mig iordning till skoaln börja 8.40-10.40 har ju speciall schema nu ett par veckor så pluggar upp de ämnen som jag inte har klarat av. Så börja med att jag hade engelska och de gick jätte bra. Sen tog jag en liten ben rast och nu sitter jag vid en data och ska kolla runt vilket resmål jag ska ta till mitt arbete som jag ska göra. Har kollat på Spanien eftersom att vi har hus där känns de mest lockat att fördjupa sig lite i de. Och jag som älskar SOL OCH VÄRME passar de ju bra. Ska sitta här någon timme till och leta lite fakta. Sen kanske jag drar hem annars möter jag anna fast hon slutar halv två så får se om jag orkar vänta på henne annars drar ja hem.

Imorgon e de fredag och ja e ledig, ska plugga hemma lite och sen får vi se vad som händer på kvällen. Ska ha chillkrök hemma hos mig på lördag med några. Sen gör vi oss iordning hemma hos mig och drar sen på mackans och tims lokalfest de fyller och har fyllt 20 och 21 så vi ska fira de. Så kommer nog bli kul som vanligt, sen ska vi sova hemma hos mig på natten, eller ja ska sen får de andra hänga med om de vill!

Nu ska ja fortsätta kolla runt och se om jag hittar något som är intressant att skriva om, så hörs vi senare!
//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0