Tisdag

Nu är de tisdag och denna dag har gått fort hade bara två lektioner idag skulle haft idrott fast våran idrotslärare var sjuk så det blev ingen idrott så hade hål timme i två timmar istället lite segt men men. Efter att vi sluta vid 3 tiden drog jag till forum och mötte stella en snabbis sen tog jag bussen till gustavsbergs centrum och mötte lille bror fille och vänta på att pappas tjej skulle hämta oss. Blev datan för mig när jag kom hem sen middag och nu sitter jag här igen. Ska kolla på en film snart fryser och vill krypa ner i min sköna säng. Fick låna en mobil av carros familj idag tack carro<3 Imorgon börjar min klass praktik och ja ska juh läsa upp ämnen istället så börjar 11.00 och slutar 11.50:D sen har ja utvecklingssamtal kl 16.00 hoppas att det kommer gå bra. Så mitt speciall schema börjar i morgon så kommer vara ledig varje fredag men kommer juh jobba hemma med vissa uppgifter som jska göras. De var allt som har hänt idag blir sängen nu och en bra film att glo på.
Puss på er becca<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0