Torsdag idag :D

Idag var de torsdag då dagarna bara flyger förbi. Åkte in i morske med pappa till skolan så hade jag engelska. Går rigtigt bra översätte för min lärare och de tyckete att jag var super duktig:D Sen var ja kvar i skolan ett tag innan jag gick ner till carros jobb var där så länge som jag fick fast sen sa hennes chef att jag skulle gå för att hon skulle kunna koncentrera sig på sitt eget jobb. Tog sen bussen till gustavsberg och käka en pastasallad gott:D
Nu sitter jag hemma och har nyss lekt lite med min kamera. Skulle lägga in bilderna men de e klart att min sladd är hemma hos mamma ;O Så ska söka sommarjobb fast pappa får hjälpa mig med det. Ska iaf gå ner och göra en kopp te. Och måste stöda mitt rum de ser ut som e BOMB ner slag. =)
//Becca

(en bild sen nyår på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0