fredag-lördag

Igår var dte fredag och anna sov hos mig från torsdag-fredag sen på fredag morgon drog vi till stan och träffa micke. Gick runt i stan i timmar och kolla efter någon kofta till han sen drog jag och anna hem till en killkompis och kolla film sen drog vi hem på kvällen köpte cola och godis och tjocka oss framför en film. Idag är det lördag och jag e kvar hos anna vi har inte gjort så mycket idag tog moppen och drog och sola sen hem igen duscha och dunka musik. Micke kom hit för ett tag sen så gör inte så mycket just nu typ lyssnar musik och sittar framför datan.

Imorgon e de söndag och jag måste hem och plugga, pappa måste hjälpa mig med de såååå! Snart skola igen och inte många veckor kvar nu tills det e sommarlov love it<3
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0