Helgen är över!

Lite av de helgen innehöll:
Onsdag:
-hem till anna gjorde oss iordning hitta fest
-drog till östermalm
-drack,spela och snacka skit
-drog sen till stan träffa fille,ali,rayd o anders
-anna anderss o jag drog till kista på fest hos annas granne
-sen sov vi alla tre hos anna

Torsda:
-tog moppen och åkte o sola ja o anna
-sen hem och chilla
-mötte micke,jocke o lillis vid donken
-sen bestämmde vi oss för att åka med de till väsby så fick skjuts ditt :D
-chilla hos jocke
-sen på kvällen drog vi till någon grillplats för att grilla fast regnet tog över
-så blev istället vid ett dagis
-jag skit full o la mig i gräset/leran hahah alla mobba mig men anna var inte heller så nykter:D Blondinerna lyckas alltid<3
-sov hos micke sen

Fredag:
-åkte hem till anna duscha,gjjorde oss iordning till annas hemma fest
-sen kom alla
-satt och spela ölspelet och en massa andra
-SÖP jocke under bordet som hämnd
-sov sen hos anna

Lördag:
-Tog moppen till jocke
-sola hemma hos han mellan 2-6
-hem o gjorde oss iordning
-tillbaka till väsby
-grill/fest sen hem till broder på efterfest
-som vi drog från rätt tidigt
-så drog hem till jocke och sov

Söndag:
-vakna
-fick en spindel kastad på mig shit vad hemskt
-kolla på en film
-sen drog vi hem till kista igen
-käka där sen drog jag hem :D


Ja det var min helg i snabba drag :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0