Onsdag!

Idag var de onsdag och jag vakna av ett rykt för att syrrans väckar klocka skriker när den ringer hemskt. Börja iaf 11 idag och hade engelska sen sluta jag 12 då åkte jag till forum och mötte carro käka lunch med henne där och snacka ett tag sen åkte hon till jobbet och jag tog bussen till gustavsbergs centrum. Var min tur att laga mat idag till familjen blev gott, e grym på att laga mat assså:D Nu har jag nyss duschat och sitter i itt rum, har också städat mitt rum idag så nu e de fint och rent.

Imorgon har ja en lektiopn sen ska jag till globen för att möta anna, vi ska dela ut lappar på stan i några timmar, sen typ fika eller nått innan jag åker hem. Måste plugga hela dan i morrn och på fredag morron och eftermiddag!

I helgen vet jag inte ännu vad som händer antingen blir det fest, filmkväll med några, grillning eller nått annat haha vete faan vad jag ska göra i helgen men nått kul blir det nog:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0