Snart långhelg<3

Nu är det tisdag och en dag kvar tills långhelgen. Alla e juh ledig på onsdag så blir helg redan imorgon så skönt! Idag har jag iaf haft skola hade yoga på idrotten haha shit vad vig jag var asssså gjorde allt rätt fast åt lite fel hål och fel ordning haha men för mig var det rätt, fick oss iaf en långt garv. Nu e jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan färga mitt hår, ska färga utväxten och jag vill lägga i lite ljuasa slingor i överhåret också får se hur det blir :D Imorgon e de ondag och vi slutar kl 2 sååå skönt. Ska tillbringa långhelgen med anna så ska hem till henne imorgon och sova hos henne sen blir de väl att ja bor hos anna hela helgen hon e ensam hemma och jag håller henne sällskap. Så får se vad vi kommer hitta på i helgen men det blir väl FEST,KOMPISAR,CHILLA och NJUTA AV ATT DET ÄR HELG<3
kommer ha med min kamera så de kommer att tas en massa bilder sen långhelgen!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0