Sommar känsla i mitt hjärta<3

Åhh det är sommar och allt e grönt ute så underbart. Hoppas att värmen håller i sig nu länge länge så att man kan få ligga på brygga och stecccccka. Idag har iaf jag varit i skolan sluta runt 2 tiden då drog jag melinda o carro till stan och köpte en mascara och brunkräm till carro. Sen drog vi till gamla stan och gick runt o leta efter ett ställe som sålde mjukglas hitta till slut och satte oss vid kajen i gamla stan och njöt av vädret ett tag. Sen drog jag till odenplan skulle göra min behandlinga så nu har ja ficxat mina ögonbryn och frächat upp mig med en ansikt mask underbart tack mamma:D Syrran hämta mig sen med bilen och nu har vi nyss ätit middag och alla e på sina rum och leker framför datan och TV. Fast just nu har jag bara lust att slänga ut datan internet dör hela tiden.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0