Tisdag

Tisdag idag och det var en seg morgon att komma upp. Ville bara somna om och skita i skolan men icke pallra mig uppe och börja platta håret, har alltid en sån otroligt fin morgon frilla:D drog till skolan sen vart en helt okej dag idag. Pluggat,haft idrott(körde soft ball haha ja träffa bollen engång de var verkligen inte min sport) sen efter jag sluta skolan drog ja till slussen och skulle lämna pengar till jocke. Men han var så seg så gav de till hans tjej istället och sprang till pappa som vänta med b ilen i slussen på mig. Kom hem runt halv 6 och då blev de solning och datan+musik. Grilla idag, fett gott och mys att sitta ute på altanen och höra vattnet och fågklarna:D Nu e ja ny duschad och ska snart kolla på en film! Ha en bra kväll Puss<3

Langar in en bild på mig och min älskade barndomskompis Anna! Tack för lång helgen tillsammans med dig och många fler. Jag älskar dig gumman. Nu och föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0