dålig uppdatering en trött becca

Faaaan vad dålig jag blivit på att uppdatera bloggen. Har juh praktik så sa upp mig från waynes coffe och kofi i onsdags och börja jobba på mix it up på torsdagen lite grymt vah och vet ni de är så myckert bättra trevligt folk får ingen skit och allt så de är verkligen super skönt. Igår var de fredag ja åh carro och melinda drog hem till salem i medis och föra lite där blev dans i sängen, ölspelet och vacler sång sen blev de till att dra till krogen och möta upp jimmy och gänget där. Träffa även på BK adam på krogen och en massa andra folk man inte träffat på ett tag. Kvällen var väl hyffsat alltså jag har ju haft roligare kvällar i mitt liv men den var väl helt ok liksom. Carro sov iaf här och drog nyss. Idag blir de antingen utgång eller bara chilla kanske filmkväll eller nått liknande. Jobbar ju måndag-fredag så måste vara utvilad så ja orkar en hel vecka till:D Ska försöka få upp en ny design på bloggen och uppdatera oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0