Fredagen :D

igår var de fredag och joss, anna och sofie hängde med hem till mig för att göra oss iordning inför kvällen och äta middag. Skulle sen vidare in till slussen och  möta lollo och tintin på tåget träffa jag Daisy från min gamla klass så satt och snacka lite skit ett tag, var trevligt. Sen mötte vi upp knasbarnen och tog bussen till stadsvall för vi skulle på fest där typ längst ut på värmdö i en skog. Var en himla bit att gå men vi klara oss efter en massa klagomål och typ halv död när man kom fram. När vi kom dit e de klart man träffa massa nacka barn och folk från min skola. Var en trevlig kväll och en massa flum. Idag är de LÖRDAF och jag är SLITTTTTTTTTTTEN som ett as.
Idag ska nog danne komma hit och hålla mig sällskap om han kan lära sig att kolla sin mobil! E döds trött så finns inget mer att skriva en att jag hade en trevlig kväll igår med en massa nice folk.



ORkar inte lägga in mer bilder men de kommer upp på fb när jag får ork till det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0