redan onsdag :S

Det 'r redan onsdag :S var tar dagarna vägen imorrn e de torsdag och snart helg. Imåndags hände inte så mycket drog hem efter jobbet snacka med pappa på kvällen sen kolla på TV i min mysiga säng:P Tisdagen börja jag jobba kl 9.00-16.00 dagarna flyter på någolunda jag och carro fick varsinn is latte på jobbet sen drog vi till swedbank och löste ut en check. Carro drog hem och jag drog till tönten i södertälje:D Hahah jag skulle visa min grej på TV spel kan ju säga att jag verkligen visa alölt jag kunde och att bilspel är min grej. Sen blev de film och skojbråk. För att människan är så jävla kaxig och dryg. Men jag sänkte han iaf! Sen försökte jag sova men en viss person ligger och stör och rör sig som in åt helvete. haha men jag hade en trevlig kväll igår mycke skratt och skojbråk:D Skulle liksom få ett glas vatten men de tog 40 min innan jag fick mitt jävla vatten och dog låg jag och tjata i 40 min också innan de hände nått. Samma sak på morgonen tog år innan människan går upp och då tjata jag i 20 min säkert :D Jobbigt värre. När ja kom till jobbet kännde jag att mitt huve dog hade jätte ont och kännde mig varm. Så packa ihop mina saker och drog hem och sov. Hahah ja de var väl mina dagar, hoppas ja mår bättre imorrn så ja kan dra till jobbet.

Acceptera mig som jag är eller DRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0