Upp tidigt imorrn

har man nyss kollat på TV och ligger i sängen och vill bara ha helg nu. Skulle vara skönt att vara ledig en hel vecka någon gång och verkligen vila upp sig. Börjar iaf kl 9 imorrn så 8 åker jag hemma från och de betyder att jag måste gå upp kl 6:S Men men de går nog bra som vanligt mår bättre nu. I helgen vet jag inte vad som händer ännu. Tar dagarna lite som dom kommer. Eftersom att personer förändras hela tiden planerar ja inget längre utan istället gör de jag tycker är roligt och sen hör om någon hakar på eller om man ska dra ihop något kul. Hade iaf ett långt snack med lollo på tele idag snacka om allt mellan himel och jord. <3

Får se vad som händer i helgen kanske....
-Filmkväll :/
-PARTYYYYYYYYYYY :/
-Eller krogen utan pengar :/
 
Men nu ska iaf jag stänga av datan och SOVA och hoppas på attjag vaknar pigg och utvilad. Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0