Förlåt för kass uppdatering=*D

Juppp då var man hemma från Örebro också jag och anna drog dit i fredags och skulle träffa johan och hans kompisar! Så stanna över helögen festa och träffa nytt folk. I fredasg car vi på nått ställe som hette frövi tror jag låg rakt ut på landen långt som helvete, klart vi ska dit. Johan blev kanske lite för full på vägen hem och fick typ springa efter den galningen. Som hann decka på en gata och springa mitt i väggen! I lördags var vi hemma hos jessica och robert medan johan var på sin släkt graj. Kolla på film dunka på musik och bråka med robert som tyckte han var jätte rolig. Men tyvärr vi är från stockholm jag äger dig iaf :D Senare på kvällen kom johan och några av hans kompisar tillbaka och vi drog på fest i vivalla. Mycke trevligt,trevligt folk och trevlig stämmning för det mesta. Hahaha utan att anna missa hela kvällen typ hon typ decka i en fotölj och var skit sur:D Så jag sprang runt och lacka på mange som smällde till mig i ryggen 100000 ggr hämnden e ljuv! Sen blev de en lång natt premenad hem till mange för att sova, tog örebros längsta omväg! Söndag chilla vi hios mange sen drog vi till rese käka och gick runt ett tag och gjorde inte mycket johan kom och sa typ hejdå eller var man nu ska kalla det! Nuss resan hem gick bra satt och typ sjöng på bussen och as garva! Men de är jag, är som jag är och det kommer jag alltid att vara! Så nu har man varit i Örebro också vad blir de nästa helg då? kanske SKÅNE?<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0