Fredag med anna!


Äntligen ffredag och jag har nyss gått upp ätit en skål med mjölk och flingor och sska börja platta håret nu och sen dra mig till skolan! Denna vecka har varit rigtigt jobbig för mig varit mycket bråk på alla olika håll. Och jag har fattat att min ena familj på en sida inte är den familj om jag en gång hade trott utan att de e bara de som räcknas och inget annat, men men jag skiter i bor hos mamma nu och kompisar så skiter i er nu! Idag blir det först skola sen möta anna i stan och köpa en jacka som hon ska ha sen blir de till att dra hem till henne och chilla sen senare ikväll blir det fest någon stans. Jag och anna har snackat om att ta en vit helg någon helg får se hur det går med den saken heheh. Skulle vara skönt att typ bara ha en film helg och bara göra myssEKER SOM ATT KOLLA FILM,ÄTA GOTT,SOLA, OCH BARA VARA! Så denna helg spenderas med anna som vanligt kanske drar till mig på lördag och käkar middag med min underbara familj på mammas sida! Ne nu ska jag börja göra mig iordning peach out!
Pusss Pusss hörs senare bloggen!<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0