Helgen



Min helg har varit bar som vanligt mamma åkte bort med sin kille i torsdag så då var jesse stella och anders hemma hos mig vi kolla på film satt och sjöng och bara hade en as rolig kväll. Sen fredagen tog jag och stella de lungt tills carro melinda kom Skulle ju ha hemma fest hos mamma så vi gjorde oss iordning dunka musik och åt middag. Sen vid 6 tiden kom sanna, anna och joss och vi började köra ölspelet och sjöng och bara snacka. Runt 9e kanske börja folket komma in anders och gänget kom mackan,råbban och jadde kom också lite nacka folk och så. Var en trevlig kväll:D Tror vi kom i säng runt halv 5 jag och jossan satt uppe och snacka med alla i köket medan några hade deckat ;D så jag och joss och sanna satt och snaca med de som var kvar trevligt trevligt. haha måste bara säga att jag råka elda upp lite av sannas hår haha inte mycke med börja brinna lite där hahah men gick bra iaf:D Tack alla som medverka i min kväll, har rätt mycket minnesluckor sen fredagen men men. På lördagen skulle vi egentligen träffa några men jag orka inte så ja och anna stanna hos mig och kolla film och sen sov. Så nu söndag har jag städat och bara lattat mig till 100 imorgon börjar min praktik lite nervös men de kommer nog gå bra iaf :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0