Tisdag!

Nu är snart denna dag slut, och det har inte hänt så mycket har varit i skolan bet sönder en penna och fasna med tungan så de börja blöda as mycke slut blöda efetr typ 3 timmar. Faaaan vad duktig jag är.ö Sen har jag insätt att personer kan vara annorlunda i verkligheten och via sms. *Fattar inte den grejen med att vara otrevlig dryg och en ren fitta rent utsagt. Vem tjänar på det egentligenP? Att gå runt och vara sur hela tiden de ända man förlorar på det är kompisar man kunde ha för livet. Men jag tar ingen skit jag har inte gjort nått fel har bara sagt sanning. Nu ska jag snart dra mig ner till duschen och sen göra en stor kopp te och lägga mig i sängen och glo en eller två filmer. I helgen blir det att supa med anna som vanligt. Denna helg ska vi göra till den bättre kan inte påstå att jag hade de super trist i örebro men hade faktiskt större förhoppningar på den staden. Men men folk gör misstag ibland så jag och anna tänkte fucka ur i helgen och dra på en nice fest och visa hur stockholmare festar på rigtigt!
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad! Du kommer längre på det lovar!

I'm the bitch everybody loves to hate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0