Torsdag och snart helg<3

Jaaaaa äntligen helg snart har ingen aning om vad jag ska göra denna helg men de löser sig alltid tror jag ska dra på någon fest och umgås med mina babes! Imorgon börjar jag skolan 10 och slutar typ 2 då åker jag hem direkt till mamma ska ju till läkaren imorgon och kolla om jag ska börja gå ho psykolog elle rinte måste göras en undersökning först innan man får hjälp å får se vad de säger imorrn. Sen blir de till att dra hem äta snabb middag och planera kvällens utgång har några oliak altenativ att välja på. Antingen att dra på någon ny krog som adde tipa mig om eller hemma fest eller ahhh! Får se vad kvällen bjuder på och med vilka! Hoppas iaf ni har haft en bra vecka. De e helg och livet ska leka Puss på er!

Den dagen ni ser hur jag mår på insidan kan ni börja snacka, på utsidan e jag en glad 19 åring men på insidan blöder mitt hjärta utav en stor sorg låt mig må bra igen låt mig känna glädje igen. Vill bara komma bort ett tag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0