Torsdagen

Gått upp för ett tag sen och sitter och kollar på TV. Stella ligger så klart och sover fortfarande. Igår var de en trevlig dag+kväll. Efter skolan jobba jag och carro sen drog vi och mötte anders och danne i fart och fixa lite grejer och tog en promenad sen ett tag till tåget. Sen drog jag hem och käka och kolla på idol. Bestämmde med stella att hon skulle komma så hon var vid mig lite efter 9e. kl 22 ringde anders och fråga om han och jesse fick komma och kolla film med oss klart de fick så vi kolla på någon skräck film anders fixa. Haha den var säkert bra gömde mig bakom en filt men annars var den säkert bra. Sen blev de massa snack och en massa skratt stella och anders assså som bill och bull. vilken kombination. Men hade as trevligt och anders och jesse drog hem vid typ 4a:D Sen snacka jag och stella lite sen somna vi. Idag är de fredag och jag ska ha hemma fest kommer att bli nice:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0