Början på lovet!

I fredags vakna jag hemma gjorde mig iordning och sen drog jag mig till Lidingö för att umgå med Sanna. Kom till henne runt 12 tiden då tog vi en promenad till centrum för att löpa lite grejer sen promenad tillbaka till henne. Blev snack itta ute i solen och lyssna på musik sen käka vi också och sen börja vi planera kvällens bus. Vi drog in till stann och mötte Anna och gänget skulle juh ut på ett ¨berg' och grilla men sluta med att vi satt i ett lusthus istället. Men de började bli kalt så jag och sanna drog mpr tåget och mötte Ahmed, justus,dieggo och deras andra kompisar vi skulle på fest i åkershov hos sebbe så vi tagga dit och var där hela kvällen tills vi sen skulle hem till sanna igen. kom fram en kille vid tåget och snacka med oss han hade juh inte alla skruvar hemma asså han sa till mig du är fucking sexy och kolla som en galning och bara snacken en massa goja. Träffa zofie på nattbussen hem till sanna också. Sen somna vi båda rätt fort och vakna av min hosta stackars sanna vad hon fick stå ut med:D Drog sen hem runt halv 3 för att äta och så. Tänkte att jag skulle ut på klrdagen men orka inte så var hemma och chilla.

Söndagen börja lungt hade disk och tvättsugan hela dagen faaaan vilken tid de tog. Sen när jag äntligen var klar gjorde jag mig iordning käka och kolla vad som hände på kvällen sluta med att jag åkte in till melinda och anjelie so satt i medis på snaps och njöt i solen satt väl där några timmar sen kom även cassandra. Våra planer blev sen att åka till tyresö och grilla med alex och hans vänner, sanna och anna ville även hänga med så mötte de e gullmars. Sen drog vi ut i en skog grilla, drack, lyssna på musik(obiler) och barar hade en mysigkväll. Melinda cassi och anjeli drog sen och vi andra stanna kvar hitta en ny grillplats så tände på den och satt där och barar chilla. Freddddisch var juh också med, så efter vi hade varit ute i några timmar började vi dra oss till bussen drog med fredde hem gick en nattpromenad hem till han och sen blev de film :D Hahah även han fick stå ut med min underbara hosta. hhehe underbara och underbara den e hemsk längtar tills jag blir frisk igen. Närsta morgon drog jag hem han skulle göra nått och jag skulle på samtal kl 3. När jag kom hem drack jag LITER vatten och sen ställde jag kl på halv 2 och somna typ så fort jag la mig ner det var skönt att få sova några timmar innan möttet. Klar med möttet åkte jag hem och barar chilla e trött seg och sjuk vill inget annat än att bli frisk men men. Så här har mitt lov börjat iaf idag vet jag inte vad som händer ska snart gå upp och äta frukost. puss påer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0