Nu har min skiva varit:D


i fredags var min skiva äntigen kväen börja med en iddag med ala i kassen och med aa förädrar och sktingar. Efter de var de assa grejer om kassen sånger,bildspe, klassen osv när kl bev 10 slängde vi ut aa vuxna o barn och tog istäet in våra gäster ibörjan var de rätt sent innan alla kom men juh mer kl gick desto mer folk bev de:D Kväen bev nice på skivan ed massa härigt folk. Efter skivan drog jag med meinda,anjelie,lina och några killar till stan skule til obby men ja paa inte betaa 160 kr för typ 2 timar onödigt som faaan så skippa de och träfffa istäet en massa kompisar ute på stan typ var ja än gick så var de någon kompis till mig som dök upp från alla hå. kvälen sluta hemma hos min kilkommpis med hans kompis satt och snacka hela natten. Min skiva blev nice tyvärr e min kaamera snodd så blev inga bider:( nästa att se fram imot e mösspåtagningen 29 april sen e de bara tudenten kvar efter de längtar håer på att söka jobb också:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0