Påsklovet:D

Faaan jag är sämst på att uppdatera på bloggen:O Påsklovet har nyss varit och de var bäst. De börja med att på fredagen åkte jag till sanna på lidingö vi mös hela dagen satt i solen promenera och snacka en massa sen på kvällen blev de först grillning sen fest sen hem till sanna och sov. lördag vila jag, söndagen drog jag in till stan och mötte anjeli melinda och cassi på snaps satt där ett tag sen drog vi till tyresö på en grillning med ett skönt gäng sanna och anna hängde även med. Sen på kvällen sov jag hos fredde. Närsta dag var de psykologen eller vad man ska säga var hemma och tog de lungt sen på kvällen och på tisdagen mötte jag jannika och melinda och drog till tyresö igen blev grillning tisdag&onsdag med massa härligt folk torsdagen blev de massa film,solning och vattenpipa på kvällen hos melinda:D Fredagen drog jag och melinda hem till mig kolla på film åt och gjorde oss iordning inför kvällen. var nänligen grillning igen:D först grillning med gänget sen fest på söder hos sannas kompis en lyckad kväll lite bråk hit och dit men de får man räkna med ibland. Sov kvar på festen och närsa dag var de fest igen drog med konsum jannika och melinda hem till robin satt och drack lite och spela massa wii spel sen drog jag på äventyr och sen sov hos tobbe:D söndagen drog jag och mötte syster i gulmars sen drog vi till mormors land och käka middag med familjen var hemma vid halv tio var de bara att fixa sig och dra iväg igen drog till krille i södertälje chilla hemma hos han och så. Måndag åkte jag hem därifrån hem och chilla sen kom melinda käka middag och chilla. Ja de var mitt underbarar lov med massa underbart folk. <3 Love ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0