Torsdag snart helg och valborg=)

Idag har varit en chill dag i skolan hade två lektioner sen sluta vi. Så kom hem drunt 2 tiden. Just nu ligger jag i sängen och hostar sönder mig själv:( orkar  inte ha hosta längre. Imorgon e de fredag och inte vilken fredag som helst utom de är mörrpåtagning för oss. Börjar kl 2 sen slutar vi kl 3 efter vi slutar ska vi bege oss hela klassen till rållis grilla, dricka och barar ha de kul:D Ska även bjuda med alla som vill komma. Sen på kvällen får vi se vad som händer ska väl vara med Anna antar jag så får se vad lvällen tar oss.

Sen på lördag är det VALBORG!!!! De är en stor högtid då alal går ut dricker grillar och umgås tillsammans. Min Valborg spenderas främst med anna för de hon jag ska vara med men tror vi kommer dra ihop ett skönt gäng och gå ut och grilla hela natten. Känns som denna helg kommer bli bra! Efter denne helg är de barar en månad kvar i skolan sen smäller de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0