Halland-Stockholm-Kista-Nacka

Jupp förra måndagen stack ja mamma saskia och mornmor till halland. Var där måndag-fredag kolla på en masa atällen hälsa på mormors bror och var i tan var myiga dagar med min knasiga kaos familj. Väl hemma i sth körde vi hem mormor och mamma mig till anna i kista chilla hos henne skulle först till västerås men palla inte så gjorde oss iordning och drog till bagarmossen och drack där med några. Sen tog vi taxi med anders,love och andreas till en krog på söder lacokaratja eller hur de stavas drack där sen blev de after och sen mötte vi uppe danne i stan. Hade spring tävling me dhan och jag vann hahah eller inte... Sen hem till anna och sov vakna tidigt dagen efter anna o danne var döda så satt och lyssna på musik inne på datan och försökte väcka dom men gick inte. Lördag tog ja och anna de lungt hemma hos henne. Söndagen mötte ja carro drog till mig chilla åt god mat sen blev de en spontan utgång först nivå 22 sen after var en nice kväll med härligt folk.

På torsdag åker ja till Malta och pappa fyller också år då Grattis på farsgubben!
15 dagar kvar sen är jag 20 år yeaaaaaaaaaaaah PARTY PARTY<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0