Helgen!

Ifredags var ja hemma fram tills 4 tiden sen tog ja tåget och bussen hem till natta i tyresö. Hon gjorde sig iordning och dnacka skit:D Kl 7 åkte vi in till stan och mötte upp erika och emelie och vänta på att oliver skulle komma och hämta oss. Han kom i en skit snygg bil som vi pressa oss in i alla. Sen drog vi hem tills hans kompis micke drack och pela ölspelet och dunka musik. Efter några timmar kommer de mer folk dit å blir ett härligt gäng. Sitter och dricker hela kvällen och umgås med härligt folk. Emelie o erika drog hem tidigt på morgonen och jag och natta sover kvar natta hade deckat tidigare så ja satt upp med några rätt långe och snacka en massa. Nästa morgon vakna man av att Oliver kommer ner och skriker och börjar störa alla som faaaan hahah jävla CP! Men tack alla för fredagen det var nice.<3

Lördag igår och jag gjorde inte ett skit var skit trött och täppt i näsan så blev en filmkväll för min del. Folk ville jag skulle komma ut men orkade verkligen inte igår.

idag är de söndag och jag gick nyss upp ligger i sängen och har ont i halsen och i näsan de suger rätt hårt.
Idag tror jag bara att de blir hemma chill och imorrrn söker ja jobb som faaaan, nu ska ja faaaaan fixa nått.
Puss på er!


Två bilder sen i fredags! Nyktert värre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0