Måndag

Jupp måndagen börjar sjunga in kvällen nu. Denna dagen bjöd på en varm skön dusch, tråkig disk och lite städning som jag fort stöka till efter en min. Sen gjorde jag mig iordning och drog till slussen för att fixa ett busskort så nu har jag ett buss kort som räcker året ut tack mamma och arne för presenten! Sen drog jag till Älvsjö för att träffa skpnningen Alex vi drog hem till han ochh skulle se pirat filmen den nya:D hahah tog 40 min innan vi fick igång TVn sen kolla vi till slut på den. När filmen var slut drog jag mig till tåget för att åka hem till mig och äta middag. Nu sitter jag i mitt rum och gör inte mycket ska barar chilla ikväll upp tidigt imorrn och fixa lite saker. Tack för denna dag!

Jag kommer att kämpa för dig, för mitt hjärta slår för dig! För första gången känner jag mig varm tack vare dig, snälla hör mina ord ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0