Min 20 års dag

Nu e jag hemma igen och jag lever haha! Igår kom carro och melinda hit vi käka drack och dunka musik. På morgonen drog ja till systemet härligt äntligen kan man köpa sin dricka själv och behöver inte fråga andra. drog oss iaf in mot stan runt 9e tiden drog till hällströms där vi mötte upp sandra linda anna fanny sofie o fille satt och drack där ett tag bleev lite fin sång för mig sen skulle vi till entourage hahah men ja kom inte in där så vi drog och mötte robin och hans kompis och satte oss på typ en pub och drack och snacka tills kl blev mycket och ja drog och mötte fille. Vi tog en taxi hem till han och sov. Fick en vinflaska och parfym av melinda igår, och av sandra fick jag 5 olika örhängen alla var skit fina och linda ett godis haalsband tack tjejer för fina pressenter<3
Och tack till alla som var med igår och fira min 20års dag. Puss beccah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0