Helgen :D

Då var man hemma igen dåå eller kom hem igår:D Helgen har man spenderat i dalatna med melinda och alla dalmasssar :D Heheh det var lite kul är alltid kul när man har med melinda kan inte bli dåligt då. Blev mycket dricka och mysket musik och åkte bil mycket också. Jag och melinda vakna bakis på lördag och tog ett beslut om att skicka ner killarna till systemet mendans duscha vi och dunka musik sen kom killarna med dricka och drog iväg sen för att hämta nått till bilen. Då tänkte jag och melinda supa bort fyllan så kneppte första cidern och blev barar mer och mer :D Drack i stort sätt hela lördagen sen man vakna tills vi skulle gå och lägga oss. Men helgen var nice med melinda och har mer att se fram i mot de senaste helgerna fredag krogen med melinda och kryssning 2 mars med ett härligt gäng:D Love it<3
Men tack för helgen Melinda du är bäst.

Idag var det mådag och de blev ingen skola för mig var på begravning och sen stan med melinda greca tintin och lollo. Begravningen var tung speciellt när man hörde brevets från hans dotter det var så vackert och mina ögon fylldes med tårar! Imorgon blir de skola!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0