Helgen<3

Jupp då sitter jah här igen och kollar wallander på en söndag kväll! Helgen har varit awesome. I onsdags var jag carro melinda o jannika först på nivå sen drog vi vidare till jonnys bar träffa även på stella o pascal och en massa annat trevligt folk. Sov sen alla hemma hos melinda. torsdagen kolla jag o melinda 5 filmer och barar chilla hemma hos henne. Fredag förmiddag kom fredde förbi melinda ett tag och snacka lite skit sen skjutsa han oss till banken för att anjelie skulle hämta ut sitt körkort. Sen drog vi hem till mig de var snökaos så tog sin tid att ta sig hem. Käka hemma hos mig med min familj innan kvällens utgång. Blev förkrök på nivå och sen vidare till mango bar för att fira aschkans 20 års dag. Den kvällen var helt sjukt och jag hade galet kul med alla härliga personer. Sov sen hemmahos andreas vi alla. Lördag skjutsa hna hem oss till mig anjelie o melinda drog på bio och jag tog en svin kall dusch fanns inge varm vatten :O Sen blev de barar chill och vänta på att melinda skulle komma tillbaka. käka hos mig innan vi drog in till stan för att möra lina. blev the bridge denna kväll träffa en massa härligt folk och folk som visste vem jag var men jag visste inte vilka de var :D träffa sandra, linda, marre, matilda, angiiiie , jimmy och hans polre och en massa mer trevligt folk. Kvällen sluta med först en massa bråk på donken med några killar faaaan vad de bråka sen satt vi och hörde på jimmys fylle snack! Så lördag var också nice. Tack alla för denna helg. På onsdag fyller lina 20¨år och de ska firas. Måste barar få ihop lite pengar heheh. Nu ka jag kolla klart min film sen svimma i min SÄNNNNNNNG! God natt på er!
<3

                                    
                                   Tack brudar för denna helg ni är BÄST<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0