Igår-idag och imorgon!

Har inte varit hemma nu på ett tag så inte skrivit. igår efter skolan åkte jag hem till stella och chilla hemma hos henne ett tag. lyssna på musik och snacka en massa senare under kvällen bestämde vi oss för att ha sräckkväll så drog och hyrde 2 skräckfilmer :D heheh jag e alltid lika feg och halv kollar igenom skräck filmer:D Blev sedan kvar hos stella över natten andreas titta förbi och snacka lite skit sen somna vi vid typ 01 tiden. Idag var de skolan från 10 till 11 lite onödigt men men. Drog hem direkt efter kolan och städa  mitt stökiga rum men nu e de rent och fint igen :D
Nu kollar jag tv och bara tar de chill blir snart film och sen sova tidigt vaken för länge på kvällar och sover för få timmar:O Tog mig ett långt bad idag raka bena så de e hur lena som helst nu. Mer än så bjuder inte denna dag/kväll på. Ska packa lite tills imorrn med.

Imorgon blir de skolan typ en timme sen ska ja och melinda till sjukhuset ocg busa:D Efter de ska vi hem till melinda och göra oss iordning och vänta på att davve kommer och hämtar oss ska till fagersta denna helg och umgås med dalmåssarna:D hehehe älskar deras dialkekt asssså heheh men fattar inte mycket men de e gulligt. Så vi blir kvar där över helgen!
hörs efter helgen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0