Sanna blomberg

Måste bara berätta för alla att jag älskar denna tjejen så mycket.
Jag har inte kännt dig länge, men vet redan att vi passar så bra ihop, vi har så kul o massor med minnen redan.
- SannaBlomberg älskar dig RebeccaSundell -

Var inne på sannas BDB och hitta ett jätt sött inlägg hon hade skrivit om mig den tiden då det barar var hon och jag vi umgicks jämt och hade nyss funnits varandra, och vi passa perfekt vid varandras sida. Alla våra minnen vi har tillsammans norrtälje kvällarna, midsommar, när jag fick ligga på en hemsk madrass med kalle anka och du barar garva, när vi fira min 18 års dagm när vi ragga upp kräfthatttar på t-bannan till lidingö, min misslyckade hemma fest, natten jag gav dig världens förkyldning, alla roliga studenr vi bara suttit och as garvat åt ingenting, när du färga mitt hår GRÖNT, och jag råka elda upp lite av dit hår. Ja som sagt finns så jävla mycket minnen jag har med dig. Som alltid kommer finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma första gången vi träffases den dagen jag fann en underbar och härlig vän. Du kommer alltid att vara den du alltid har varit mot mig och jag kommer alltid se upp till dig och finnas där så som vi fannns för varandra då:D Vi har fortfarande bra kontakt men önskar att tiden var mer lik den som var förut.

I miss you Sanna Blomberg! Jag saknar dig och mig helt enkelt. <3


Våran tid var oslagbar hoppas att våra minnen blir fler och att vi alltid kommer ha varandra!
// Din beccah ' HULKEN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0