Jag älskar dig Anna!


Anna mattsson min bardomskompis,bästavän,lillasyster,ängel och solstråle! Kan inte fatta att vi känt varandra i så många år sopm vi gjort faaan nästan hela vårat liv. Som små umgicks vi på landet på helger då och då! Nu har allt förändrats vi umgås och bygger mer och mer minnen nu för tiden! Även fast vi bråkar har du alltid kvar mig, jag har känt dig hela mitt liv. Våra minnen är så underbaram alla underbara fester, örebro helgen, alal nätter och allt galet vi hittar på. som när du tappa dina grejer i snön och vi drog till donken i kista och hitta några killar på väggen och hade snöbollskrig med:O har så mycket minnen tillsammans med dig. Glöm aldrig att jag alltid kommer stå vid din sida i alla lägen. Idag imorgon och förallrid kommer jag att finnas för dig<3 Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0