Måndagar säger ALLT!

Jupp då var det måndag igen. Måndagar lär juh vara de jobbigaste dagarna på hela veckan. långt kvar tills nästa helg skolan och lånag jobbiga dagar måste till och med gå upp tidigt:( Idag har ja vart i skolan sedan blev de stan och senare mötte jag stella sprang runt i alla affärer och titta på allt som gick att titta på känndes de som:D Stella ska gärna ha allt när hon har pengar men hon köpte en skitsnygg klocka iaf:D Träffa många människor från stan man inte sätt på år och dagar!
Sen blev de hem åt middag garva åt min knäppa familj de fryser ut mig bara för jag är så jävla bra sen tvinga mamma mig till att plugga som jag undvikit hela dagen:( Men nu är plugget iaf klart ska göra mig te nu sen kolla film och fåna mig framför datan! Vill ha helg nu igen<3 Älskar helgerna med mina bästa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0