Nu blir de att krypa ner i sängen!



nu ska jag borsta tänderna hämta ett glas med vatten krypa ner i min säng och glo på en film man kan somna till! Är som sagt ledig på fredag så imorrn blir de till att åka hem och städa mitt rum och fixa min garderob. Visst låter det kul? hahah *NOT* I helgen blir de fest/krogen och jobb på söndag kl 09.00 på caffet! Skönt att ha de som extra jobb kunna rycka in vissa helger de behöver hjälp! nej men nu ska jag säga hejdå till alla och fixa allt. Har bestämt mig att komma iform till sommaren 2011 så sittupps varje morgon och kväll. Sen skulle de vara kul att springa varje dag eller fixa ett gym kort någon stans. Så sommar 2011 här kommer JAG!
Puss på er alla<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0