Saknar gamla tider på ÖN


Finns mycket i mitt liv som en gång var bra men som fort ändrade sig och blev som ingen ahde trott att det skulle kunna bli. Hade en gång 2 familjer en på tynningö och en i nacka men sen blev de bråk med den på tynningö och jag valde att flytta hem till mamma på hel tid för att slippa allt bråk. Det var mycket den dagen jag förlora min kontakt med min pappa, mitt hem, rum mina älskade katter och min bardom som jag alltid har haft där ute. Kan inte säga att allt är mitt fel för de e det inte. Men jag önskar min och min pappas kontakt var mycket bättre än vad den är idag. Hade en gång i tiden allt en tjej kan önska sig men de försvann och jag har fått lära mig att följa mitt hjärta för att jag ska må bra och välja rätt väg. Men kommer alltid minnas min barndom på tynningö all tid jag har haft där. Allt bus man hitta på när man var liten och alla djur och underbara utsikt. På bilden är mitt rum hos pappa på tynningö de rum och hus jag en gång i tiden lämna. Känns som år och dagar sen:O

Men kommer alltid ha mina rötter på TYNNINGÖ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0