Sorrry dålig uppdatering


Förlåt för kass uippdatering. Hänt mycket på kort tid och jag har varit på många olika håll. Men iaf har vi slutat praktiken nu iaf och haft lov i 4 veckor lite drygt och skolan börjar imorrn :O Under lovet har jag vart lite med familjen mycke med kompisar och pendelat igenonm sth en hel del. Ja som sagt varit på många ställe på kort tid. nyår har juh också varit och den firades med folk i tyresö. Sen hade kim fest förra helgen så var där med sanna och hela gänget grymt kul att träffa de igen var juh som sagt ett bra tag sen sist. Men får e till att ses oftare. Har varit och kollat på innebandy också när en kompis spela hehe jag fick nästan bollen i huvudet ett bra tecken på att bandy är de jag älskar haha NOT. Idag är de måndag och jag har bara varit hemma idag och tagit hand om mig själv städat rummet och såå. Snart är studenten här längtar till skolan är slut och man får ge ig ut i sit egna liv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0