Torsdag-helg!


Imorgon är det torsdag och sista dagen i skolan denna vecka är juh ledig på fredag. Jag och carro ska först till slussen och fixa hennes busskort sen ska vi hem till salem och hälsa på hans vovve:D och få lite godsaker hehe. Senare tänkte jag och carro gå och äta sushi buffe mums. De andra tjejerna ska äta pizza men de är vi inte sugna på och vill hellre ha sushi. Kommer sitta där fett länge de e juh sushi buffe så blir ätamvilamäta,prata,prats,prata,äta och vila heheh men de kommer bli trevligt senare under kvällen ska vi hem till jannika i fruängen och ha tjejkväll jag carro jannika melinda anjelie och grace kommer bli myspys asssså! tar några glasvin och snackar en massa skit.

På fredag blir de krogen men tintin och lollo min kompis tiffy ska nog också med och några grabbar och kompisar till tintin och lollo också. Så fredagen kommer bli fett nice. Sen lördag blir de sova sen någon lugn hemmafest eller filmkväll hos någon! Hoppas ni får en underbar helg!
Puss påer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0