Dålig uppdatering men inte vart hemma!


Sorry för dålig uppdatering men vart iväg på många olika håll och hänt mycket senaste dagarna. i tisdags kom coffe hit och bodde hos mig tills fredag blev chill krök hos tintin med några sen hem och sova onsdag drog vi till min pappa tog de lungt ett tag drog sen ut och paddla ett tag bada kolla på utsikten och sparka boll och kolla film. var en mysig kväll torsdag drog vi in  till stan käka och kolla runt lite. Fredag mötte vi madde i tc innan coffe skulle hem hängde med henne et tag sen drog jag till sanna på lidingö. Blev film snack och jag laga middag till oss sen blev vi sugna på godis gick och handla sen drog vi till hennes kompis viktor och hängde där innan jag drog hem. Lördagen mötte jag natta i tyresö centrum och åt typ lunch middag tillsammans sen drog jag hem gjorde mig iordning sen mötte jag cassi och fanny och drog på så kallad fest i sollentuna hände en massa den kvällen men var väö trevligt iaf jimmy och gänget var där. Idad är de söndag och jag har vart död hela dagen mammas kille fyllde år idag så hans dotter hennes man och små tjejerna har vart här hela dagen! Imorrn drar jag från nacka. =) De som hänt på senaste tiden hörs sen puss beccah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0