dålig uppdatering

Dålig uppdatering nu och inga nya bilder på länge. Min kamera har juh blivit snodd så kan inte ladda upp några bilder eller nått de suger:( vi skulle kolla om vi hade hemförsäkring som tecker men längre har vi inte kommit:P I helgen har jag festat på fredagen med carro melinda niklas och anton sen kom även sofie och 2 killkompisar till carro. Fredagen blev som den blev allt typ hände:D lördagen blev hemma ed familjen barar skönt för en gångs skull och söndag var min dag barra ta hand om mig själv hemma. typ evakt 2 veckor kvar till vår student skiva :P spännande hihih vet var jag ska vara me måste fisa dräkt med:D

Ska vara en grupp med några från klassen :D Jag gillar den första bilden bäst men får se vad de blir och hur jag gör:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0