dålig uppdatering:/

Förlåt för dålig uppdatering men har intefunnis tid till att blogga något har haft mycket för mig och vart lite överralt :D i fredags var jag först med stella i forum sen drog jag till stan för att möta jannika och fixa inför melindas överasskning drog hem till anjelie innan och baka en pankakstårta till melinda och blåste balonger och fåna oss i köket sen var de att fira melinda lite blev i stort sätt äta tårta sen göra mig iordning och sen ta bussen till hanninge och sen tåget till jakan för att möta anna där och sen dra hem till emelie satt hemma i emelies lägenhet och drack och snackka sen tog vi taxi till linea fortsatte och drick där innan vi drog till krogen. var på krogen till kanske 1 blev inte så många timmar sen drog vi hem till emelies pojkvänn. Jag och anna decka i hans soffa och vakna halv 6 igen på moprgen satt och snacka med oscar till 10 en ov vi några timmar innan vi åkte hem till anna. skulle egentligen ut på lördagen mer fast jag palla inte såå blev filmkväll för mig och anna istället. söndag träffa jag andreas först ett tag och sen joppe drog ut till tynningö och hälsa på mina katter var så länge sen hade verkligen saknat de:( var så¨skönt att komma ut dit. 

Måndag ringde anna mig och sa att jag skulle med henne ut så gjorde mig iordning och tog 7 båten in vi börja vaåran kväll på nivå sen drog vi till lion mötte upp jocke och hans kompis mikkis ockkså sen kom även jockes kompis och annas pojkvän var trevlig kväll tills de hände lite grejer med de gör de alltid nästan. jag missa mitt 1 tåg hem så fick vänta i 2 timmar på natt bussen inte roligast men skit samma kom hem iaf. 

Tidag idag och jag har inte gjort ett jävla skit typ druckit 100 L vatten och slappat laddar inför imorrn.  
imorgon blir de kryssning sportlovskryssningen ohh de kommer bli galet asssså med alla mina underbara skönheter:D

ja så de e de jag har syslat med den senaste tiden . Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0