Kärlek till denna tjej!<3

                      
  •  
    • Jess: Jag beklagar för att du är hjärdöd, det var inte meningen att tappa på huvudet så många gånger. Men jag älskar dig ändå!=)<3



       
      Becca: ohhh älskling de där var de vackraste jag har hört=D Blir nästan lite rörd, tur att du är så ful annars skulle jag inte älska dig så mycket♥  
    •  
      Jess: Jag älskar kärleken mellan oss den är så otroligt äcklig !:) man får en liten tår i ögat :D vi måste ses snart o fucka ur, inte fortsätta skjuta på det från vecka till vecka hahaha ♥
    •  
      Becca:
      heheheh viist är den :D den är lite så där ful/söt!
      Jaaaaaaaaaaaaaaa! de e klart vi ska. Glad att jag har dig jess, tror inte de finns någon av mina vänner jag kan snacka och garva så mycket med som dig. var fan as länge sen vi sågs mien vi... har alltid hållt kontakten på något sätt sötnows. Du är en sån vän som alltid finns där som man inte behöver umgås med hela tiden men kan ändå snacka om allt och skoja om allt! Och vet du de e dom vännerna som håller längst dom som alltid finns där fast man inte träffar de (dig) hela tiden! ♥ Du e guld värd! föralltid och alltid VI♥
    •  
      Jess:
      Åh älskling tår i ögat :') ! jag vet inte ens vad jag ska säga! vet du vet att jag älskar dig, och livet ut är liksom ett måste. Som bamse o lilleskutt, som tom o jerry, som alkohol plus oss ! :) hahhahha.
      vi får bara börja skärpa oss o ses... mycket mera. Älskar den kontakt vi har men vill ha tillbaka den när vi umgicks så sjukt mycket, och liksom aså inte mycket till skillnad när vi ses, utan allting är exakt som det vore första dagen vi träffades och det är en underbar känsla :) äkta vänskap ♥
    •  
      Becca:
      Självklart Gumman vi får sikta mot toppen så långt vi kan nå!:D MEn tillsammans går vi genoom eld och vatten, Tills natten blir till dag!
      Behöver inte säga så mycket mer du vet vem du e du vet var du står till mig och vad du betyder för mig...!Big love min prinsessa♥
    •  
      Jess: Absoluuut ! :D exakt kunde knappast sagt det bättre själv :)
      Och du vet detsamma ! MY LOVE IS SO BIG FOR YOU ♥


      Åhhh snuttan du och jag asså bill & bull! Jag älskar dig idag imorgon och föralltid//Beccah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0